mysdag

Har vart i stallet heldag idag känns det som!

Mysigt faktsikt, kom ju dit. Red lilla söta Donald, han var faktiskt fin idag. Mjukare än igår när jag red honom. Han är född 04 så han är inte så utbildad än och går inte helt i stadig form. Men han går faktiskt rätt bra, och han är ganska känslig för skänkeln om man gör skänkelvikning ocksådär. Han kan inte skänkelvikning så jättebra ännu, men han kommer lära sig mer eftersom. Han är hur söt somhelst, lillplutten.

Sedan red jag ut min lilla buse. Skrittade först 1 varv runt anläggningen sedan red jag lite i paddocken. Skrittjobbade som jag kommer få göra 1 månad till typ ... Therese fick sitt pannband idag och hon blev iaf nöjd med det så då blire bra hihi.

Är ju med i u-sek ocskå så var med och hade film/pizzakväll med mindre barn. Så först åt vi pizza sedan såg vi film, såg en liten bit sedan gick jag och borstade och goades lite med Fabbispluttis.

Imorgon blire birsta med bästa Sofia Bodén. Ska väll köpa lite guld till pannbanden och kanske mörkröd så jag kan göra klart linneas plus banden under.

Knäppte aldrig några kort på Donald får göra det en annan gång ..

Donald
c-ponny
korsningsponny
född vet inte riktigt helt, men han är typ 5 eller ngt!

Fabbis



Kommentarer
Anonym

Donald är inte född 04 han är yngre än Sarah :P Han är typ 5 år! :)



2011-01-28 @ 23:08:57
emelie

Jo jag vet, tyckte det lät väldigt gammalt ba han är inte 7 år typ? Hehe men det stod det på hemsidan så skrev det :)



Blogg: http://emeliiehellbergg.blogg.se/
2011-01-28 @ 23:17:08
Anonym

Okej ska du fortsätta rida honom? :)



2011-01-28 @ 23:19:47
Emelie

Jag har ingen aning faktiskt. Du behöver inte oroa dig madicken ;)



Blogg: http://emeliiehellbergg.blogg.se/
2011-01-28 @ 23:25:57
Madicken

Emelie, inte jag som kommenterat ;)

Han såg iaf fin ut igår! :D



2011-01-29 @ 12:50:21




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback