kick off

Vaknade upp hos Jullan såklart!

Så var vi kvar i hennes rum ett tag. Sedan fikade vi och gjorde lite saker sen åkte vi till stallet. Mockade,fixa vatten,mat osv. Så kollade vi lite på hoppträningen sedan tog jag in några hästar. Var på kickoff:en som man fick äta och fika. Det var väldigt god mat. Potatissallad och skinka å nå mer grejs osv. Sedan borstade jag lite på Fabianplutten så åkte vi och skjutsade hem Julia. Och jag har tappat bort min mobil... Bra jobbat! Men den måste vara hos Julia eller något, hoppas vi hittar den..

Imorgon blire den jätteroliga skolan.. Fast näe. Sedan stallet och sköta om min lilla sjukling. Så ska jag plugga också det ska jag göra nu med kuuuuuul. Eller ja inte än då men (A)


hahaha snyggaste bilden


Kommentarer
linnea

huga , hår mår han ? =(



btw, snyggaste bilden!



Blogg: http://boyzonsign.bloggplatsen.se
2011-01-19 @ 18:26:10




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback