hööks

Åkte in till hööks och bytte mitt schabrak till mindre storlek hehe det var lite stort jag köpte först.

Sedan åkte vi och hämtade bror och hans kompis i backen sedan for jag hem å bytte om och åkte till stallet.

Mockade fixa mat och vatten påengång sedan satt jag mig i cafeterian med några kompisar och prata och allt. Innan vi skulle hem borstade jag på honom lite gick inte med honom idag ska gå imorgon 30 minuter ung.

Hältan är väll inte borta än, han haltar ingenting i skritten och inte när han småtravar heller gick ju ingenting idag så jag vet inte hur det är idag. Men Sussie och Camillade hade kännt på honom och det är ju senan som det är så dom tyckte vi skulle åka in och kolla honom lysa senan och kolla vad som är fel, för det sitter ju mycket saker därbak så ja. Men det är ju nästan bättre att åka och kolla honom och se vad som är fel och att dom säger när jag kan börja rida och vad vi ska göra osv. Istället för att om han blir bra nu så börjar jag rida honom sedan blir han halt igen fast värre det vore inte så kul så bättre att vi kollar nu. Ska väll beställa en tid och kolla honom snart då. Hoppas han blir bra snart min lilla plutt.<3

Jag och Puck nu i sommar.. sötisen


Kommentarer
jwwo

Vem är puck? --> riktigt söt han :)



2011-01-05 @ 23:21:39




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback