björne

Kollat på Björne träning 2-dagars nu.

Har inte så mycket att skriva om faktiskt. Har ridit Ubbe iaf idag (fredag) gick faktiskt bra hihi. Ja jag kan ju inte skriva om något speciellt ridpass med mig och Fabian eftersom att han är halt och ska gå med honom 2 månader till .. Så det är inte speciellt kul. Kan inte tro det är så kul för Fabian heller. Hoppas såklart han blir frisk. Man vet ju inte jag kanske inte kommer kunna hoppa med honom mer heller eller något. Men nu ska vi inte tänka så! Jag hoppas av allt att han blir helt frisk och vi kommer kunna ha bra tävlingsår framför oss. Han är en riktig kämpe kan jag berätta för er. Min älskade lilla vän <3

Är det något speciellt ni vill att jag ska skriva om skriv gärna det! Har typ inga nya ideér .. :/




Kommentarer
linnea & boyzon

men lill stackarn :(



huga , vad inte hoppa mer ? :(

äre så allvarligt ? :(





Blogg: http://boyzonsign.bloggplatsen.se
2011-01-15 @ 08:52:24
Hanna

vad har du för kamera?:)



2011-01-15 @ 16:50:23




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback