blogg

Tjena!
Jag heter Anna Staaf och är född 1997, alltså 14 år gammal. Jag har ridit sedan jag var 5 år gammal, och fick min första ponny som 10-åring.
Det var en B-ponny som jag lärde mig allt på. Hon måste ha varit världens konstigaste ponny, jag svär. Ena dagen hoppade vi LC och vann, andra dagen vägrade hon gå hemifrån, stegrade och bockade.
Två år senare, när jag var 12 då, skulle mammas kompis sälja deras D-ponny. Vi blev erbjuden att ta hem och prova henne.
Det var då Dakirs Sweet Pearl, min nuvarande ponny. Ett sto född 2000. En ponny med hjärta av guld och ett tålamod utan dess like.
Två hela år har gått och de åren har varit lärorika år där vi bara har tränat och tränat, och nu har vi börjat tävla.

http://teammittsvenska.blogg.se

Kika gärna in på deras bra blogg och kolla runt lite!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback