Back in buisness

Nu är jag äntligen tillbaka!

Jag har inte haft det riktiga bloggsuget under dessa två månader riktigt. Jag har inte orkat blogga så mycket och inte varit så intresserad. Men nu känner jag att jag måste börja igen, snart är det ju maj så nu tänkte jag sätta igång bloggen igen!

Under denna tid ni inte har fått läst något om mig och Fabian har det inte hänt så mycket. Det beror ju på att jag fortfarande skrittar honom då. Men snart kommer vetrinären tillbaka och kollar upp hans ben och jag hoppas på positivt resultat så jag då kan få börja trava lite.

Nu i fortsättningen ska jag bättra på mig med uppdateringen, jag ska hålla igång så mycket jag orkar. Och jag hoppas att ni fortsätter läsa min blogg även fast jag har haft ett litet "break" om man ska säga.

Jag tänker just nu bara blogga om mig,Fabian och andra ponnysar jag får rida. Inte mycket alls om skolan osv, så detta är en offeciell hästblogg, som ni hästmänniskor är välkommna att läsa och ställa frågor, eftersom att jag alltid svarar på dem och jag älskar frågor och snälla kommentarer!

Hoppas ni läser min blogg!♥




Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback