trött

Har vart på skola nu imorse kuuuuuuul, eller inte?...

Var där då sedan vare hälsokultur så då red jag på Elf gick väll ganska så bra då. Efter det så gick jag till Fabbe och fixade klar honom sedan red jag ut en liten stund skrittade typ bara. Travade litelite då men heh. Ja ligger i soffan nu och är dödstrött.. Har lust att sova men måste göra spanskan tills imorgon först, och ska testa gör en hollywood frisyr med sånna lockar också. Men lägger in en bild senare om jag lyckas det minsta med frisyren haha. Sedan efter spanskan och frippen ska jag duscha så om det inte är allt för sent och det torkar snabbt så plattar jag lite idag så det inte blir så jobbigt imorgon.

Imorgon blir det skola somvanligt. Aja men ni får ha det bra!♥






Kommentarer
elin sundvall

såg att fler folk hade frågat lite frågor så då gör jag också det:D



hur många besökare ligger ditt besöksrekord på?

hur många läsare vill du ha?

vilka klasser tror du att du och fabian kommer att hoppa innan du säljer honom? (svara ärligt)

kommer du rida ponny tills du fyller 18?

ska du tävla fabian som storhäst efter du fyllt 18?

vad har fabian gått för klasser förut?

hur mycket köpte ni fabian för?

vad är ditt favoritmärke på hästgrejjor?

hur mycket pengar lägger du på hästgrejjor i månaden?



hehe lite mycket frågor kanske, men:)



Blogg: http://haaaastochrytttaare.blogg.se/
2010-09-16 @ 22:03:31




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback