skrittur

Skola idag somvanligt först då ..

Sedan hem slutade tidigare idag också hoho sköönt som satan! Så hem sedan hämta Lisa vid halv 4, 20 i. Sen Ica sen stallet såklart. Var där sen red Lisa sen kollade vi på hoppträning sen red jag ut en sväng med Fabbis bara en liten skrittur eftersom han har fått massage idag lill gubben. Han hade ingen Sc led (stavning) jättebra faktiskt. Han har haft det dom andra gångerna och hon har fixat det men nu hade han inte det.

Ja sen var vi på stallet ett tag och jag åkte med Lisa hem sedan hennes pappa hämtade oss. Och hahahaha innan han hämtade oss märkte jag en sak på Lisa och vi höll på att skratta ihjäl oss och det tar vi inte här hah. Men nu sitter jag hemma och har gjort läxan, mamma måste bara hjälpa mig lite när hon kommer hem sedan ska jag finskriva det lite troja hehe! Imorgon blire skola somsagt ... Men det är hälsokultur som är asbra hih, fick ju ridning igen och hoppas på att få rida Farao eller Whitney, men det lär jag inte få eftersom det är typ bara storhästar. Ska rida ett dressyrpass imorgon också får se hur det går. Ha det bra, godnatt!♥








Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback