skrittur

Vaknade upp hos Sofia somvanligt hehe.

Sedan satt vi och åt godsaker också sedan gick vi ut med Sanny. Var ute 20 minuter kanske i skogen. Sedan efter det var vi hemms hos Soffan sen hämtade pappa & mamma mig och jag åkte hem å bytte om så pappa skjutsade mig till stallet.

Hjälpte till med barnridningen idag, typ gick med en tjej och sedan fixade jag fika. Hjälpte till att ha in hästarna också. Sedan red jag ut en sväng på lillbubben som var så duktig igår. Skrittade en sväng, några travsteg med men äsch. Sedan mockade jag, sen kom mamma till stallet. Sedan när vi var klara kollade vi lite på en liten hoppträning sen stack vi till Ica. Så nu sitter jag hemma och ska snart äta, sen ska ja sova hos Sofia igen hihi busigt. Så vi ska tilll Ica sedan till Macken. Så sedan hjälper jag henne med läxan och sedan har vi myys. Bloggar kanske mer sedan.
Ha det bra!♥






Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback