skogstur

Idag har jag typ legat och degat i soffan till typ 2. Sedan har jag vart med Sofia, vi gjorde inte så jätte mycket vi låg på studsmattan och dampade lite allmänt bara men haha! Sedan vid 20 över 5, halv 5 åkte jag till stallet, red ut med Julia till BSK i elljusspåret ooops, det får man inte göra! galopperade typ upp för varenda uppförsbacke hoho, det gick ganska snabbt faktiskt .. Men iaf sedan så fixade jag och åkte hem och nu sitter jag i soffan, vi ska snart äta hehe lite sent men aja. Kom nyss på att vi inte bytte vatten till Fabian braaaaaaaa, eller inte .. Fast han hade vatten kvar stackarn ..

Imorgon blire skola om jag inte är sjuk typ feber. Hade lite feber förrut hade ngt vid 37 jag brukar ha 36, men det är inte speciellt mycket men hehaha. Ska snart kolla vad jag har för temp! Just nu ligger söt Skrållan i mitt knä och myser lite, och det är alldeless varmt där hon ligger hihi. Men ha det bra jag kanske skriver mer sedan!♥






Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback