skärpning

Nu har jag inte bloggat på två dar, så här kommer det bilder och text !


Lördags fyllde jag 15 hoho, så på morgonen tävlade jag dressyr haha. Jo det gick ganska bra i traven i början han var lite lugnare men ändå spänd. Sedan när vi kommer till galoppen gick det inte lika bra faktiskt. Efter den blev han pigg som få. Aja men han var ändå rätt fin i traven så jag nöjer mg med det. Sedan åkte jag hem duscha och fixa lite sen kom gäster och vi fikade också.

Fick av mamma och pappa;
svart converse väska
jeansridbyxor
tävlingsridbyxor
parfym
2000 kr
godis

Släkten;
pengar
blomma
schampoo,balsam

Jag lovade er att lägga in någon bild på Musse så jag tänker göra det nu, och när jag rider Fabian lite också!


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback