sent inlägg

Idag vaknade jag hos Soffi, och vi såg på en filmis på morgonen.

Den var jättebra faktiskt.. Hemsk jag och Sofia satt och bölade haha filmen heter; the last song och måste ses! Iaf sedan så fikade vi och greja sedan åkte jag hem och till stallet. Red ut med Johanna idag i det fina vädret hihi. Red i skogen sedan gick vi i med hästarna lite i vattnet, fast Fabian tycker inte om vatten men iaf. Ja sedan var jag på stallet endå tills nu, eller jag var där kanske 5 över halv 2 sedan hemma typ 10 i 10. Aja nu på kvällen satt jag med Felicia medans Carro och dom red, så satt vi och snackade lite skit osv hehe. Åkte med bildåren Carro hem fast hon körde väldigt lugnt så sköönt! Så nu sitter jag hemma med ostkrokar och dricka, hade vart bättre lmed godis..

Imorgon blir det skola, var så skönt att vi var lediga idag! Så efter det åker jag väll till stallet och rider litegranna, dressyrar imorgon mehe. Aja ha det bra, godnatt!







Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback