orgentering

Kom hem från skolan nyss, vi var och orgenterade..

Mamma skjutsade mig till skolan så jag var där kanske 20 över 11. Sedan kom Lisa dit så ungefär halv åkte vi med bussen till pulkbacken. Så när vi skulle gå in i bussen klev Lisa på en glasbit så hon börjar ju blöda ganska mycket och det gjorde säkert skitont, så när vi hade vart där en liten stund kanske 10 minuter så kommer Lisas mamma och hämtar henne. Jag skulle orgenterat med Lisa men gjorde det med Felix och Elin ist. Vi skulle vinna men det gick inte så bra haha, vi hittade inte enns 3:an så sen gav jag,Elin och Erica upp så Alan och Felix fick fortsätta. Så det var inte speciellt rolig dag, sedan spelade jag brännboll och så. Sen vid 20 i 3 åkte vi hem mot skolan. Jag och Erica satt i mitten "dragspelet" haha det var niceeeeeeeee, så nu sitter jag hemma och ska åka till stallet. Vi hörs sedan då gör jag bra inlägg. Ha det bra!♥




Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback