inge internet

Har inte haft något internet 2 dagar nu så har inte kunnat vara inne, förlåt.

Men idag var jag på skolan iaf .. Åkte sen hem och sedan till stallet, var där någon timme innan Julia kom, sedan byggde vi fram för vi skulle hoppa lite. Gick jättebra faktiskt, vi hoppade ju inte speciellt högt men det måste man inte alltid göra. Hoppade typ 80 cm på räcket och oxern på slutet bara, inte högre än så eftersom Fabbe blev skodd i måndags och han blev nog rejält omställd i hovarna hehe.

Efter stallet for jag hem sedan vid 9 kom Sofia hit, så vi har inte gjort så speciellt mycket faktiskt. Båda vi är förkylda iallafall.. Men Sofia är mest förkyld, måste ta nässpray innan jag ska sova annars kommer jag få hetts det är inte bra. Ha det bra!♥

Först värmde ju vi upp och massa, men kan berätta banan på slutet som vi gjorde!

Hoppade först studdsen som låg på halva sockerbitarna sedan vidare på oxern, runt sen på räcket med gula infångare till sedan rakt fram sen snäv på oxern sedan till räcket från samma håll som oxern, till vänster sedan så studdsen igen sedan oxern. Haha mycket fint ritat, hoppas ni fattar. Det gröna är när jag är klar så ni vet hhaa, mobbad bild men puss på det! Fabbis var bäst hursomhelst, Jackie också!♥





Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback