hopptur

Åkte till stallet förrut, var där ett tag först och kollade på RS sedan efter en liten stund red jag ut i skogen också.

Red på det 3-delade bettet idag själv i skogen. Till en början var han lugn sedan efter jag hade skrittat efter sista traven vart han pigg såklart i galoppen också.. A men sedan hoppade jag hinder i skogen han ville bara iväg fick sitta och hålla i honom hela tiden typ. Och jag lät honom inte bara galoppera på efter hindren heller jag saktade ner honom för han får inte bara kuta efter hindren. Men ja .. Jag hoppas att han är lugnare nästa gång då blir det mycket bättre! Så till helgen ska nog jag,Julia och Maggie löshoppa hästarna, om inte Maggie kan så gör vi det själv hihi. Så det kommer en film på det då. Och det blir nog på söndagen på kvällen, eller ja vid halv 7 kanske om det är ledigt i manegen så.

Ja nu sitter jag hemma ska väll filma Acke igen när han åker skateboard hhe gulligt. Sedan ska jag mysa med mamma och Acke lite för pappa är inte hemma hehe. Ha det bra!♥




Kommentarer
Hanna

Har sett dig rida på många tävlingar och du rider asbra:D Fabian ser väldigt svår ut men du klarar han bra! Är han svårriden?:)



2010-09-16 @ 19:23:37
Emelie

Heh har faktiskt inte tävlat jättemycket än, har bara haft han några månader. Hhiih tack så mycket vad glad jag blir! Jo han är inte precis den lättaste. Fast han har faktiskt blivit lättare nu än förrut, för nu känner jag honom mer och jag har fått honom lugn så det är skönt. Men han är inte så lätt :)



Blogg: http://emeliiehellbergg.blogg.se/
2010-09-16 @ 22:00:57




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback