hoppträning

Majsan sov hos mig från lör-sön det var jättekul!

Vi gjorde massa saker och jag glömde, fick en skitfin tröja/tunika av henne grymt snygg. Ska nog ha det imorgon på skolan så lägger upp en bild på dagens outfit imorgon. Ja men somsagt idag så åkte vi till stallet så hoppade jag och Julia lite i paddocken gick jättebra, han var jättefin på hinder. Men somsagt lite hetts ibland studdsade och hade sig men aja haha det är Fabian det. Slänger in en film här, det var typ 2 filmer eller ngt som jag inte hittar, vet inte om dom finns med buhu .. Det var när jag travade av honom och en film när jag hoppar 110, men aja .. Den sista tror jag också är 110, men vafan ni skulle sätt när jag travade av honom vilken skillnad det var då. Men skit samma!






blir skitdålig kvalité på youtube usch!



Kommentarer
Anonym

ladda upp filmen igen för det går inte att se den:((



2010-09-27 @ 15:19:06




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback