hacket

Skolan idag först, sedan stallet.

Först vare skola somvanligt hade kemiprov gick faktiskt bra bra, men sedan åkte jag till stallet. Kollade när rs hoppade och när Lisa hoppade också. Mockade innan det sedan när jag kollade på Lisas lektion så ringde Therese mig så skulle jag på möte med u-sek. Pratade om lite saker också. Sedan satt jag, Amanda och Elin en liten stund efter och fixade barnridningen eller haha det var ju mest Amanda men skit samma. Sedan gick jag till stallet, fick låna Evelinas hackamore bett. Så red jag i lilla alldeless själv huhu.. Fast det var jätteskönt. Det gick jättebra han gick lågt och superbra iaf innan galoppen haha. Galopperade först i vänster då var han jättefin, sedan i höger där kändes han jättekonstig. Red typ bara 15 minuter kanske? För sedan kom det in en en till tjej och jag ville inte rida då hon red plus att jag inte ska rida så jättelänge inne för underlaget. Men ja efter galoppen var han såklart piggelin. Men jag skrittade bara sedan sen hoppa jag av, tog bort skiten sen gick ja in med honom. Sen när jag var klar kollade jag på en annan lektion som hoppade.

Imorgon blir det skola, ska stå i fiket hoh .. Jag kommer att dö, nej men det kommer jag inte men pinsamt blir det iaf. Ja sedan blir det väll stallet med skolan och rida, tror vi kommer att hoppa och jag hoppas det iaf hhe. Men ja sedan ska jag rida Fabian igen och får se om jag kan låna hacket av ngn imorgon också det skulle vara jättebra, måste köpa ett eget sedan. Men ni får ha det bra sovgott!♥






Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback