fiska

Ja mesta delen av hela dagen har jag följt med familjen och fiskat ...

Kuuuuuuul att man enns fick napp också? Ingen av oss fick napp, tråkigt. Men det var iaf lite kul att vara där, det var inte lika tråkigt som jag trodde först, men inte precis det roligaste man kan göra heller faktiskt. Men efter vi vart och fiskat åkte jag och mamma till Fabbe, jag gick ut med honom en sväng och sprang med honom och hoppade små hinder i skogen hihi kul. Så mockade mamma och fixa vatten å mat så snällt! Borstade honom och masserade och det vi skulle sedan hem igen. Ska väll snart flytta fläsket från datorn för Acke ska ha den. Sällan ..
Sofia sov här inatt, men hon skulle till sin mormor på morgonen för hon skulle ta hand om Molly och gå ut med henne så hon var borta när jag vaknade. Senare när jag ringde till henne var hon sjuk igen stackarn, hon hade feber igen.. :( Så krya på dig gumman.

Imorgon ska jag väll till stallet och typ hitta på ngt kul sedan då! Aja får väll se hur det blir. Ha det så bra!





Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback