fiket

Skola imorse somvanligt.

Halv nio gick jag till fiket och stod där till typ 20 över 10, det var faktiskt kul där hehe. Gjorde typ toast smörade dom, tog betalt hämtade festis och tappade en toast haha ojojoj. Ja men sedan vid halv 2 åkte jag till stallet med skolan och red på Whitney, gick jättebra hon var fin. Sedan red jag ut på min lilla dåre Fabbis, på hacket .. Hehe ja från början gick det bra han travade låg form och allt jättefin. Sedan efter jag galopperat vart han lite piggare då. Skulle galoppera i skogen ngt varv, det är som typ en bana som man kan rida runt, det tar ngra minuter men det är faktiskt bra, även fast den inte är så jättelång. Han var helt galen jag fick knappt stopp på honom satt och slet som ett djur alltså .. Usch gick inge bra alls, han är verkligen skitstark. Men hursomhelst när jag travade av honom på en sandväg sedan var han jättefin! Ja sen har vi har gäster eller mammas bror och hans tjej, eftersom att jag har fyllt år. Justnu sitter jag på ackes rum och hör mina familjemedlemmar skrika som helvete inne i tv rummet ibland för dom kollar på hockey. Snacka om huliganer? Hatar att kolla på hockey när dom är i närheten iaf pappa, han är värst. Imorgon kanske jag hoppar min lilla gosegris igen och ber mamma filma. Ska kolla lite på internet om det finns ngn bra övning, ritar den imrn isf. Juste kan passa på att rida min och Julias övning sist. Ha det bra!♥




Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback