duscha

Har vart på stallet i några timmar idag hehe.

Red först i paddocken lite. Skritt,trav och galoppade lite med. Sedan red jag ut i skogen och hoppade några små hinder. Han var jättelugnt första gången vi hoppade "slingan" sedan hoppade jag på tillbaka vägen också, då var han inte lika lugn hah.. Hade ju 3-delade bettet så det var skönt. Det ska jag rida med när jag rider själv i skogen iaf. Ja sedan efter det smörjde jag hans saker och bytte schabrak och grejer. Sen när jag var klar med allt, hämta grejer och massa så duschade jag honom. Han tycker inte om att duscha lillgubben. Han ville först inte gå in men sen gjorde han det. Flätade manen också han ska få ha knoppar imorgon. Lägger upp bilder och filmer imorgon också, mamma ska filma mig hihi. Så ni får filmer imorgon med.
Ha en bra kväll nu ska jag snart hoppa in i duschen!♥







Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback