så lycklig

Nu har jag vart på stallet, fixat allt som jag brukar.

Red i skogen idag först med Julia sedan själv, galopperade runt en liten slinga i skogen det gick väll ganska bra, han vill ju springa snabbare och han är så stark men han var ganska fin. Höll fan på att gå omkull, ne men han halkade 1 gång jätteläskigt lill bubben. Ja sen åkte jag hem med min vän Jenniefer, så jag har ätit. Åt hemmagjort hamburgare .. Ja ska träna lite på engelskan alldeless snart också har ju prov imorgon, matteprov också kuul? Eller inte.. Ja men sedan ska ja väll till stallet och rida på min polle och fixa sedan hem och träna på spanskan som ja inte gjorde i fredags för jag var hemma då. Men ni får väll önska mig lycka till på proven imorgon då ..

Nu ska jag berätta en underbar sak som jag är så lycklig över. Det är ju så att Ricki vet ni väll vem hon är, vi hade henne för att vi skulle köpa henne men gjorde aldrig det sedan for hon iväg till skåne sedan till en liten tjej där nere någonstans, men där fick hon inte vara kvar såklart för Ricki var för svår för henne och nu har hon ju flyttat igen till en jättesnäll tjej som heter Julia och hon bor rätt nära här faktiskt. Så på fredag har min dröm gått i uppfyllelse hihi, det känns så jävla kul alltså då ska jag åka till henne med buss tar typ 4 timmar ungefär, kommer bli jätteläskigt att åka buss själv men får ta mig mod att göra det! Så då ska jag hälsa på dom och träffa lill älskligen, fast tyvärr åker jag hem på lördag kväll eftersom att jag har lagträning annars skulle jag stanna till söndag ... Bajskorven också, men på lovet ska jag nog åka dit igen och vara där längre! Kommer bli svinkul och jag ska få låna systemkamera av en kompis så ska jag knäppa 1000 bilder. En superbra sak är också att hon ska tävla på lördag så då får jag se det också helt toppen! Hoho längtar så jäkla mycket. Kommer bli en köng helg, både att träffa Julia och älsklings Ricki. Ha det bra, för det har fanimej jag hihi!♥♥

hon är så himla fin nu, sötaste älskling





Kommentarer
emely

hehe vem är Ricki;p<33



2010-10-06 @ 16:11:40
....

hon ser inte ut som hon gjorde när du hade henne tkr jag känner knappt igen henne på bilderna



2010-10-07 @ 17:10:51




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback