hoppträning

Hopptränade ju somsagt igår,(torsdag) och det gick verkligen hur bra somhelst! Fabian var skitfin och det kändes som att han tyckte det var kul också min lilla bäbis. Det vart inte ett ena stopp, han var skitfin verkligen hihi ååh det var så himla kul. Dock hoppade vi inte så högt för det var inte det bästa underlaget, men 1 m på det gröna räcket var det iaf och 90 osv på något annat. Men det gick verkligen skitbra.

Jag var hur lugn somhelst också, det går alltid bäst då. För annars blir det inge bra, han känner nog om jag är typ nervös också. Men det kändes jättebra faktiskt. Och nu kortade jag inte honom lika mycket heller. Min bäbis är bäst!

Skola idag, gick ju bra. Sedan gick jag hem och nu har jag fixat lite till filmerna också. Ska snart städa rummet sedan stallet med Sofia och träna bäbis lite, alltså inte rida utan annat sett. Ska vara hundvakt också hela helgen hehe, men bloggar mer lite senare ha det bra!♥
Filmen kommer snart!






Kommentarer
lovisa

alltså inget dumt menat, ser bara lite roligt ut i den presentation. Det står typ "mina och fabians framgångar kommer också stå här" det låter lite roligt, man har ju inte alltid framgång om du förstår vad jag menar. Inget illa riktat mot dig men det låter lite roligt bara:P



2010-10-31 @ 15:35:42
Emelie

Jo jag vet, tänkte inte riktigt på det nu. Men tack, nu är det ändrat! :)



Blogg: http://emeliiehellbergg.blogg.se/
2010-10-31 @ 18:18:01




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback