foto

Skolan idag somvanligt..

Efter skolan for jag hem men min älskade mami hihi, ja sedan så läste jag lite lite till provet imorgon, så satt jag vid datorn lite också. Åkte sedan till stallet vi typ 20 i 4 kanske. Fixade ordning Fabbe och höll på med ngt, sedan stack jag och mötte Emilia sedan red vi till en äng. Först red vi lite sedan hoppade hon av och fotade mig, hur snällt som helst. 1000 tack Emilia Fahlberg! Ja det var rätt så kallt endå, fötterna var jävligt kalla, men det var endå inte döds kallt om överkroppen faktiskt. Det var ganska skönt att ha typ benen också på Fabbes päls för han är så tjockhårig nu alltså, hihi han ska rakas på torsdag. Ja så red jag där lite, och hon knäppte och knäppte. Det vart vissa suddiga bilder för att det är ett objektiv som man måste fokusera själv med, för det vanliga objektivet räcker inte långt så hon tog det långa när jag red. Men det var verkligen hur gulligt somhelst. Han var ganska pigg idag hehe, men ja iaf. Efter jag ridit red vi lite till sedan stack vi hemmåt. Iaf jag sedan red hon lite i skogen. Ja sedan mockade jag och fixade så knäppte jag lite bilder på bara honom, och sedan knäppte pappa något kort i boxen på Fabian och mig. Ja men Fabians egobilder haha, kommer imorgon så ni får vänta tills imorgon. Men dom roligaste kommer idag! Ja nu har jag tränat lite till fysikprovet vi har imorgon, kommer väll gå åt skogen .. Men efter skolan ska jag hoppträna för Ninis med laget så det kommer bli fett med kul hehe. Ja så det kommer film på det, Sofia ska ju med så då blire filmer minsann. Men ni får ha det så bra så bloggar jag mer imorgon!♥


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback