birsta

Sitter hos mamma på macken nu, ha vart på birsta med Therese, det var köng.

Therese och hennes bror kom och hämtade mig vid kvart i 7 kanske, eller ja hennes bror hämtade och hon åkte med hehe. Ja vi gick in på lite affärer sådär. Så dagens inköp lägger jag in när jag kommer hem. Sedan åkte vi buss hem som gick vid halv 9 typ. Så det var skojsigt på birre med lilla Lars haha!

Förrut var jag på skolan sedan åkte vi buss till hälsokulturen så red jag lilla Petty ( skäck b-ponny). Gick väll sådär .. Hehe men vi hoppade och det gick bra faktiskt. Ja sedan red jag Fabbe en snabbis i skogen sen kollade på lektion sedan hem. Så vid kvarti sju till birre då hihi. Jaja bilder kommer snart, ska typ hem snart ha det bra!♥




Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback