bio

Tävlade ju igår (lördag) gick väll sådär. Tyckte jag red som ett as och blev så jäkla förbannad på mig själv men bäbis var duktig, men han var väldigt spänd .. Hoppade 90 först, så första hindret i omhoppningen fick jag ett stopp för att jag bara släppte på honom alldeles innan hindret, och vi rev 1 för jag kortade honom så mycket. ÅHHHH blir så arg .. Kortade honom och ja .. usch . Men iaf jag hoppade inte 1m sedan för jag ville inte. Och på framhoppningen var det så "stökigt" eller alltså alla hoppade omkring och allt. Men jag sket i att hoppa 1m för jag inte heller ville det sedan.

På kvällen gick jag och Jenniefer på bio på saw 3D den var ju jättemysig. Köpte chips jag inte åt man upp allt heller, man tappade fan matlusten. Men ja, 1 gång och aldrig mer haha.

Nu ska jag snart åka till stallet, mormor och morfar kommer snart och hämtar upp Tibbsen. Sedan ska jag till stallet då, sen vara med Jenniefer och några ikväll haha vi är störda. Ha det bra!♥

Mysbilden sen igår hehe efter jag kommit hem och bytt om.



Kommentarer
Anonym

FILM FILM FILM FILM FILM:D



2010-10-31 @ 15:30:20
Emelie

Haha inlagd nu ! :D /eh



Blogg: http://emeliiehellbergg.blogg.se/
2010-10-31 @ 18:15:32




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback