bio time

Vaknade med att Jenniefer var i mitt rum haha, inte så konstigt eftersom hon sov hos mig då.

Gårdagen (fredag) gjorde jag inte så jättemycket, hopptränade ju med Julia gick jättebra faktiskt. Stannade bara 2 gånger i kombinationen och det var mina fel, iaf ett utavdom men resten var han fin. Ja sedan hem och till Helén och Jocke å åt lite tacos. Sedan efter ett tag kom Jenniefer vi gjorde inte så jättemycket jag kollade på skitäckliga klipp på youtube och en på en blogg usch fyfan alltså. Ja så vi gjorde inte så jättemycket var ute lite också. Sedan efter ett tag gick vi hem.

Idag klev jag och Jenniefer upp vid någon tid, hon vaknade väll ett bra tag innan mig haha sällan .. Men ja, sedan satt vi i soffan å kollade på ngn film sedan barbie som rapunzel asbra ju. Ja sedan ringde Millan mig och frågade om jag skulle med och rida såklart jag skulle.

Sedan skjutsade mamma mig till stallet sen åkte jag med Millan till ett annat stall, så fixade vi hästarna och red till ridskolan. Red på en vit storhäst som kallas Maggan som är en munsboro, haha känns typ som den är 6-7 år kanske att rida men den är typ 11, jätterolig att rida faktiskt. Hoppade lite småkryss också men inte så mycket alls eftersom att hon hade hopptränat i torsdags. Så hoppade Millan Linda lite, en svart d-ponny som är ganska så pigg, hon är så stressad. Ja sedan bytte vi, hon var ju ganska pigg men jag skrittade och jobbade henne lite så böjde hon på nacken och var fin faktiskt. Sedan travade jag hon var jättelugn då alltså, trodde hon skulle bara springa jag men hon var jättelugn och avslappnad gick jättefin, sedan när jag skulle galoppera trodde det skulle gå åt helvete alltså men det gick hur bra somhelst, hon var hur fin somhelst behövde ju knappt enns hålla i tyglarna? Helt sjuk vad fin hästen var alltså, så hoppade jag lite på den också. Alltså jag blev helt kär i henne, jag vill ju rida henne mer och hoppas på att jag får det också!

Ja sedan så for jag till Fabbe fixade åt honom sedan hem duscha och fixa sig sedan blev det bio med Amanda! Gick på Paranomal activity 2. Den var väll sådär, man hoppade väll till lite och blev lite rädd men den var endå inte jätteläskig, hade förväntat mig asmycket av den filmen men jaja.. 1:an kanske var lite bättre då, för denhär var lite mer overklig då, och man skrattade lite haha jadu. Det var fan asmycket folk där också, träffade lite olika hehe.
 
Men jaja, imorgon ska jag och Sofia till birsta hihi. Kommer bli kul, lägger upp film nuja. Ha det bra!♥


As äcklig film..




Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback