at home

Nu är jag hemma efter ha vart på stallet!

Kom dit och var där ett litet tag sedan byggde jag bommar och sockerbitar osånt ute i paddocken, också tände jag lampan som var ute i paddocken sedan gjorde jag iordning Fabbe. Gick ut och red fram, eller travade just då. Sen kom Millan ut och hjälpte mig lite med bommarna också!

Travade först över bommarna, gjorde någongång halt mellan "dunkarna" sedan galopperade lite över de andra 2 bommarna plus att millan gjorde om de 3 bommarna längst upp till 2 med ett galoppsprång emellan, så galopperade jag och sedan byggde hon upp ett litet kryss av sockerbitarna, fast det gjorde hon väll samtidigt som hon fixade de andra två aja skit samma. Har försökt gjort en snygg anvisning hehe, som ni ser kan man rida runt runt om man vill,sedan kan man trava på bommarna och göra halt emellan "dunkarna" som jag har försökt ritat haha, och det svarta på sidorna är sockerbitar så det blir kavaletti. Men han var iaf jättefin, och jag är nöjd. Imorgon blir det nog uteritt faktiskt. Men ha det så bra!♥

 


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback