hoppis

Åkte till stallet vid typ 2 eller något väntade och väntade för jag skulle rida med Emilia och Therese men sedan gjorde jag inte det. Fixade typ allt i stallet sedan åt jag och Julia sibylla mat haha. Efter det så kollade vi litelite på hoppträning sedan hopptränade vi också. Gick faktiskt jättebra, haha ska testa med en ny sits nu och kolla lite. Men jag måste kolla så det inte ser helt sjukt ut först. Men ja, hoppade ju igår också, men det var ju bara ett hinder och jag tokhoppade inte på det heller så ja. Men dom sa att det inte var någon fara så. Men det gick iaf brabra, men vi har ingen film så det kanske kommer lite bilder typ imorgon eller något för therese knäppte med hennes kamera.

Jaa och det så jäkla hemskt alltså, jag var inte med och såg men jag fick bara höra. Matilda Nybjörks hund skipper det är en shettland sheepdog, jättesöt inte alls så gammal några månader bara. Så hade Matildas syrra tydligen knytit fast den i sadelkammaren och sedan kom Jenniefer in och så vart den glad och skulle hälsa men sedan tog det stopp eftersom han satt fast, sedan ramlade han och typ gjorde en volt eller vare va sedan skrek den till väldigt högt. Så benet var tydligen vänt åt nå konstigt håll och ja, usch .. Så Matilda fick ju panik, sedan så åkte dom in till vetrinären då så fick dom gipsa honom också. Han bröt benet på 2 ställen den lilla stackars bäbisen. Hoppas på att allt går bra och att det är bra med Matilda också. Ringde och pratade med henne förrut.♥
Ha det bra!♥

Sötaste Skipper.♥







Kommentarer
sofiiia

hur är det?

Fin blogg :D



Blogg: http://smurfiis.blogg.se/
2010-11-03 @ 22:56:13
Emelie

Jo det är nog bättre, han är iaf hemma nu men han är ju gipsad.



Tack så mycket ! :D / eh



Blogg: http://emeliiehellbergg.blogg.se/
2010-11-03 @ 23:00:10




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback