gotta

Vaknade imorse ensam hemma .. Stackars mig. Men iallafall så satt jag vid datorn ett tag, sedan tvingade jag Sofia till mig för jag vågade inte fixa mig och byta om å grejer själv. Jag var rädd att det var spöken där ju. Ja så kom hon till mig samtidigt hon skulle ut med Sanny (hunden), så sedan gick vi hem till henne igen. Var hos henne ett tag, åt mat som hon gjorde haha, potatisarna var ju hårda.. Lite senare for jag till stallet och red min lilla bäbis, red inne och med hacket. Gick väll ganska bra då. Sedan var det u-sek möte. Sedan efter det tvättade jag rent hans lilla sår som han fick igår när jag red i paddocken, han klev nog på sig själv han har ju broddar. Efter det stack jag hem, sedan kom Sofia. Slängde i mig lite mat sedan letade jag en mössa haha, sedan stack vi till Ica sen till Macken och köpte lite gosaker till oss.

Imorgon skulle jag åkt till tandläkaren men det bli inte av. Ska väll sova till typ 10 eller något sedan ska vi kolla på hoppträning på stallet. Vid typ 4-5 någongång ska jag och Julia till stan och gå där lite sedan bio. Vet inte vilken bio det blir men haha. Känner att jag gått väldigt mycket på bio på sistonde.

Min hjälm har inte kommit en, bli så less ... Jag som trodde jag skulle få den snabbt, men inte då. Lär ju få vänta några veckor till. Menmen!

Ha det bra!♥






Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback