dålig uppdate

Ursäkta för min otroligt dåliga, dåliga uppdate. Kommer bättra mig jag ska det!!

Har inte orkat bloggat något nu faktiskt, men nu ska jag skärpa mig! Har somvanligt gått på skolan, ridit osv.

Igår så testade vi jag, Alva och Matilda att tolka efter Fabian med en madrass haha, han tyckte det var lite konstigt men det gick bra. Har tyvärr inge bilder men det hoppas jag kommer imorgon eftersom min bror ska få testa då och mamma om hon vill. Haha pappa åkte igår också han tyckte det var askul och satt å skrek därbak.

Men iaf, idag körde jag ett dressyr/markarbets pass med honom han var jättefin. Fast jag hade snodd som jag satt fast i sadelgjorden under magen då, han blir mycket lugnare och jättefin. Jag spänner ju inte åt det ngt hårt, det är typ en knut på den men när jag rider honom i låg form så glappar den så det är ingen fara, och det är bra att rida med snodd ibland. Ja jag red först dressyr sedan hoppade jag lite bara över en halv sockerbit sedan hoppade jag lågt på en volt och det var jätte skönt för han var så himla lugn.!

Men somsagt imorgon hoppas jag på att det kommer bilder! Så ska jag slänga in här på bloggen. Ha det bra!♥




Kommentarer
Anonym

snodd är det ingen fara att rida med, det är graman som man brukar prata om att det är inte bra;)



2010-11-23 @ 14:05:41
Anonym

snodd är det ingen fara att rida med om du trodde det, det är graman man brukar prata om att det inte är bra;)



2010-11-23 @ 14:06:43




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback