dagen

Har spelat innebandy på skolan, haha var ganska kul men det gick väll sådär. Fick mina små utbrott undermatchena på någon då men haha. Har inte sprungit sådär mycket på 1000 år så det var ett träningspass för mig haha. Gjorde några mål också woow!

Efter det gick jag och Sofia hem i det så jättevarma och sköna vädret. Hemma gjorde vi inte så jättemycket pratade, spela uno och lite tid. For till stallet vid kvart över 6 halv 7 typ. Var jätteskönt där för det var typ ingen där och lugnt å mysigt vare. Mockade åt Jackie och pappa åt Fabian sedan borstade jag på dom båda och ställde in dem.

Red inget idag eftersom det var hoppträning igår. Hoppträningen gick jättebra faktiskt han var skitfin! Lugn och fin, vi hoppade inte högt men det var bra träning man ska ha bra tempo och allt. Faktiskt kul. Men han var iallafall jättefin lillgubben min. Träning på lördag igen, nästa lördag då. Slänger in en liten film här till er nu, har vart jättedålig att blogga nu på sistonde. Har tappat suget lite för jag vill kunna ta bra och fina bilder, så ja ska önska mig en systemkamera i julklapp om ja får en så blire nog mer uppdate. Ha det bra!♥




Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback