torsdag, vaken

Jag är vaken nu, så ovanligt va? Men just nu är klockan 09:15 . Men jag klev upp ungefär vid halv nio kanske! Känner mig väldigt duktig faktiskt. Så tidigt har jag inte klivit upp på ett tag nu. Men jag är vaken ganska så länge och sover länge, det blir så jobbigt om jag måste lägga mig så sent om jag ska bli trött.. Så jag valde att kliva upp tidigare idag så jag ska somna tidigare idag. Och klockan 11 skulle jag endå till stallet och mocka boxar. Det är ju fint väder så jag hoppas det blir bra iallafall. Jag följde aldrig med till betet idag heller ..  Men om jag hade bestämt med någon typ Jenniefer säger vi, då hade jag ju åkt. Men jag frågade Matilda igår vid tvåtiden vilken tid det var och hon var väll inte vaken då eller. Så ja det blev inget idag heller. Åh ville så gärna följa med igår alltså, smått less blir man. Men jag får väll följa med att hämta dom istället, inte lite kul men jag får väll hälsa på dem iallafall. Kommer en osnygg bild på mig, och en på mig och Skrållan helt ofixade haha. Ha det bra!♥




haha skrållan skäms

/
Emeliehellberg

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback