tisdag

Var med Hanna, vi cyklade till Lögdö och badade. Träffade Emelie, Sara, Elina och Ida där så vi la oss med dom. Sen sprang jag och Hanna ner i vattnet, var kallt först men vart varmare sedan hehe. Sen efter vi hade badat så cyklade vi till stallet, och jag red Fabian körde lite markarbete. Gick faktiskt bra och han var jättefin, sedan mot slutet fick Hanna galoppera och trava honom lite, hon fick inte rida så länge för att han vart så jävla svettig, han började typ skumma på halsen. Men sen hoppade jag upp och travade av honom låg form. Sedan efter vi var klar där cyklade vi hem igen och fyfan vad vi har vart duktig när vi cyklat så mke. Haha senare mot kvällen så åt vi godis och kollade på filmer. En mysig kväll fast det vart ganska så varmt i min säng haha, för vi låg båda två där så .. Sen fick vi öppna fönstret då kom det in massa myggor å blabla. Ha det bra! ♥




en supersnygg lånehjälm på stallet, haha


/
Emeliehellberg


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback