stallet

Kom hem från stallet för ett tag sedan. Kom dit vid 11 tiden och skulle mocka ur boxarna och strö ut spånet i vissa boxar. Men när jag gick ner till boxarna var det ingen där. Linnea skulle häta en tröja sen så mötte jag henne efter halva vägen vi skulle gå och fixa betfor. Men då kom Felicia, så vi gick och fixade betfor sen gick vi ner då kom Amanda också! Också var det några till inte så många men 2 till? Sen efter vi mockat satt Jag, Amanda och Felicia oss på vallen medans Linnea låg och solade där. Efter det så red jag Linnea och Kim ut. Jag gick i vattnet en gång, haha Fabian tyckte att det var läskigt när vågorna gick emot en stock typ. Men sen när vi kom tillbaka så mockade jag sen smörjde vi, så vi gick ut och smörjde. Efter det så gjorde jag något, och fyllde på vatten. Sen kom Carro med kameran och visa mig lite. Så det kommer bildisar på Fabbebus dårå. Sen efter Linnea duschat Wille duschade jag Fabbe. Han tycker ju inte precis om att duscha så han håller på lite. Sen när det typ droppar från hovskägget så slår han upp frambenen i magen? Haha lillbubben tycker väll att det är obehagligt. Ja just nu sitter jag i soffan ska snart äta sen till stallet igen, och bygga banan tills imorgon! Hoppas på ett bra väder hela helgen nudå! Annars blir jag sur. Ha det bra!♥






en halvglad nyduschad buspojke haha ♥


/ Emeliehellberg

Kommentarer
caroline

SV: visst skulle jag kunna göra det men jag gör det inte gratis för det blir en del extrajobb för mig



Blogg: http://internationalshowjumping.blogg.se/
2010-06-27 @ 15:13:15




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback