onsdag

Hallå allihopa, igår hade jag och Issa lite kul som ni kanske har sett. Men efter vi klädde ut oss satt vi vid datorn lite sen tog bort allt också. Sen efter ett litet tag så slog vi på Paranomal Avtivity, FYFAN säger jag bara! Vi slog typ av den efter en kvart, intefan ville vi se den på kvällen eller? Vi hade Alexanders lilla teve i tv rummet, haha vi ville inte ligga inne på mitt eller hans rum, också är det så jobbigt att sätta upp den på strykbrädan om vi ska se på mitt rum. Haha somsagt vi kollade typ 10 muinuter en kvart kanske, sen slog vi av. Vi skulle byta till Alvin och gänget, men filmen hettsade ju eller om det inte var tvN. Ja då kunde vi inte se den, så vi kollade lite på tv och jag höll på att somna, jag kanske tillochmed somnade till! Men sedan gick vi och la oss. Jag klev upp typ vid kvart i tio i tolv kanske. Så när vi klev upp fikade vi sedan slog vi på rysaren. Det är inte lika läskigt att se den på dagen. Du det var fanimej en av de bästa rysare jag sätt kan jag tala om, ni måste se den! Haha det var värsta hemska saken jag och Issa ba aaaaaaa. Haha den är skitbra, fast det var lite jobbigt mot slutet för den hackade då. Men nu ska jag typ fixa mig sedan ska vi till stallet, ska rida lill bäibsen idag lite dressyr. Sen efter vi har vart på stallet ska Issa sova här inatt igen.♥ Så vi ska hitta på något kul ikväll! Men ni ska få se en liten film vi gjorde igår, den är skitbra. Och ni ska få se trailern på filmen vi såg. Enjoy it! Ha det bra!♥





/ Emeliehellberg

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback