onsdag

Idag vaknade jag upp bredvid Hanna, vi fikade och fixade oss lite bara. Hehe sen bar det iväg till Hööks, köpte en flughuva, mygggrejsemojsspray, grimmskaft, hästgodis och en piska. Sen efter det åkte vi till stallet, mockade och fixade sen red jag i paddocken, skulle egentligen jag och Amanda rida ut men vafan det kunde ju börja regna närsomhelst. Men efter jag ridit satt vi och väntade sisådär 2 timmar tills pappa kom? Fast vi lekte lite med kattungarna och myste med dom, huga dom är så söta. Kan knäppa kort på dom imorgon och lägga in. Men sen åkte vi hem och typ kollade på när det spöregnade, blixtrade och åskade fyfan. Haha en gång vart jag fan rädd. Men Hanna fick inte sova här igen för sin mamma ... Så imorgon får vi se vad jag hittar på. Justnu sitter jag i soffan somvanligt och gör ingenting. Någon som kan underhålla mig? Och intefan kan jag smsa heller för smsen och pengarna är slut. ÅÅhh .. Ha det bra! ♥


redan lagt upp den en gång men vafan.

/ Emeliehellberg

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback