onsdag

Idag vaknade jag och hade Elin i sängen bredvid hehe. Klev upp vid elvatiden, sen fikade vi ute jätteskönt faktiskt. Sen efter det hoppade jag lite studmatta med Alexanders kompisar. Senare spelade vi fotboll nedanför oss, haha var lite mer slappare idag än igår, idag vann Acke och dom. Tur säger jag bara! Sen efter det gick vi in också, nu sitter jag i soffan och Elin gick hem för ett tag sen typ en timme sen kanske? Men nu ska jag fixa till mig lite bättre och ta en bild på dagens outfit. Om ett tag ska jag till Birsta och he massa lappar på bilar. Efter det ska jag väll till stallet och rida lillbäbisen.

Fan vad less jag blev förrut alltså. Åhh det var en som sa att hästarna skulle gå på bete ikväll, men nee dom gjorde det imorse. Eller ja inte alla men de flesta förrutom dom dom är med på ridlägret och några till som är slut idag, dom ska gå imorgon. Då får jag väll följa med då istället. Ja bättre det än att inte följa med alls ellerhur? Men efter stallet ska jag väll kolla om någon vill hitta på något med mig.

Och imorgon ska jag hämta kameran hos Hultan, skitsnällt att jag fick låna den av henne. Ska nämligen fota Fabbe och på midsommartävlingarna middagen på kvällen också. Kommer lägga in mycket bilder på det hela helgen. Nu ska jag fixa till mig och det kommer snart en bild. Ni får en bild på Fabian sålänge. Ha det bra!♥



/ Emeliehellberg

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback