hos sofia

Jag åkte till Sofia vid kvart över 7 tiden ungefär. Sedan när jag kom stack vi ut, gick först på Ica. Sofia köpte sin lilla älsklings sak där, och Johanna köpte godis. Sen vidare till Macken, där köpte jag godis. Sen drog vi till Sibylla och satt där, då kom Nathalie och Beatrice förbi. Så satt de sig vid oss och vi snackade och hade kul. Sedan kom Lisa och hennes mamma och bror. Då kom hon ut och satt sig vid oss. Vi satt där ganska länge sedan gick vi bortåt mot Sofia, och stannade vid en lekpark hoho askul, gungade gundbräda och flög som en jude. Sedan gick Lisa iväg och Jag, Sofia, Johanna, Bea, och Nattha stack hem till Sofia. Vi spelade kort och åt popcorn drack saft och Sofia vatten var askul och mycket gott, hehe .. Sedan efter ett bra tag spelade jag Bea och Johanna in en liten gullig film sådär . Sedan skulle Bea och Nattha hem så nu sitter vi här på hennes rum och gissa vad vi gör? Ringer H********* ! Oväntat va? Skriver mer imorgon efter jag har varit på stallet eller på morgonen. Kommer lägga in typ nå bilder dock inte så vackra men ja. Ha det bra!♥





/ Emeliehellberg

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback