gårdagen

Igår ( förrgår klockan är kvart över 1 ) . Skolavslutningen började klockan nio var typ en halvtimme kanske .. Sedan åkte jag med sofias mormor hem, sen efter ett tag gick jag till sofia och vart serverad tårta mums. Sedan lite senare cyklade jag hem, sen fick jag mina tretornstövlar av mina föräldrar jag älskar er mest av allt !♥
Sedan for jag till stallet, fabbe bus fick vila igår eftersom han skulle tävla lördagen. Mockade fixade mat åh borstade honom . Pappa gick ut med fabian och han fick äta gräs, hihi pappa tycker det är så kul att leda fabian.

Senare kom Sofia till mig och vi åt godmat, grillat . Kyckling, korv , potatisgratäng , potatissallad och grönsaker och grejer . Sedan sov Sofia hos mig , vi gjorde lite olika saker somnade kanske kvart i 1 . Sen blev det bara att kliva upp på lördagen typ tjugöver halv åtta .











några söta små bilder sen i fredags ! / Emeliehellberg


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback