fredag

Idag klev jag upp typ kvart i tolv kanske? Sen gjorde jag fika åt Alexander och mig, så snäll jag är. Sedan gjorde jag någpt, och sen fixade jag mig. Lite senare kom Sofia och henne mamma och hämtade mig för vi skulle till Birsta. Va där köpte lite kläder och åt på Mc donalds, tjockisar är vi! Sedan efter det åkte vi hem och sen på stallet.

Red Fabbe bus idag. Han vilade igår och han var en aning pigg idag, och han var skitstark han var jobbig idag.. Men imorgon ska jag och Julia hoppa hoho, hårdträning inför midsommar. Lär ju hoppa en trippel och kombination. Och kanske en oxer eller nått.

Nu sitter jag här i Sofias kök, och bloggar då. Vi kom hit för 10-15 minuter sedan kanske, jag var hemma och duschade å packade. Nu snart ska vi väll se på film och äta lite godsaker. Allt för min syster, ska vi se den är tydligen sorglig så jag får väll ta med mej en pappers rulle upp då hihi. Nu har Robert (Sofias pappa) lagt om Sannys sår, så jag och sofia höll i honom. Han var så duktig så! Ha det bra!♥

Bilder från dagens shopping


Trosor Ginatricot 3 för 99 ;-

Hårspänne och hårsnoddar Bikbok, 2 för 19;-

Isa tunic black från Ginatricot 99,50;-

Lila topp från H&M 149;-

Tights 2 pack black, H&M 29,50;-

bb Getty singlet Bikbok, 2 för 99;-

TT SILJE black Bikbok, 149;-

/ Emeliehellberg


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback