Första inlägget

Hejsan, här i bloggen kommer jag skriva om lite olika saker, fritid, hästar, kompisar, kläder m.m . Jag hoppas att det kommer vara några som kommer följa bloggen iaf . Och om det är många kanske jag har någon frågestund någon gång också.

Måste bara tala om hur skönt det är att ha sommarlov ? Dödsskönt , skolan har slitit på en . Nu är det lov till max. Lär bli massa tävlingar i sommar också vilket kommer bli skitkul .

De folk som inte tycker om min blogg behöver inte heller kolla på den ,och inte kommentera massa skitsaker. 
Maja kommer att hjälpa mig med en header imorgon, supergulligt. Det blir nog något inlägg snart
som jag kan berätta lite om dagen . 

Ha en bra sommar allihopa
! ♥ 


Kommentarer
hanna

har det bra själv jag hoppas vi får trättas



2010-06-13 @ 11:33:51




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback