stekande röd

Idag har jag vare på lilla vm igen, och vädret var faktiskt ganska skönt idag för det var inte så soligt så det var lagomt idag. Jag har bränt axlarna och liten del av armarna somfan, så jag är röd och det är kokhett där när man känner, plus att det svider där. Stackars mig haha. Men idag har jag kollat på lilla vm igen som jag har gjort hela helgen .. Men Timrå ( Alexanders lag) kom tvåa och fick silver. Dom förlorade finalen mot Matfors med 3-1. Dom var faktiskt ganska slöa Timrå då alltså. Om dom hade spelat likadant som när dom mötte Giffarna hade dom vunnit! Men ja så är det, man vinner inte jämt hehe. Men jag har nyss ätit kebabtallrik delade med Acke. Så har jag vart hos Fabian, red honom inte nu heller men imorgon blire ett hårt dressyrpass! Men han blir så jäkla svettig för han är så långhårig, sen ser han ut som en liten huligan hahaha. Jag vill raka honom, men Sussie sa att man inte skulle göra det nu när dom fällde hår men det är flera stycken som har gjort det endå? Vi får se hur det bli.
Nu tror jag faktiskt att jag ska ta min feta röv och sticka ut å springa lite. Sen efter det duscha och sitta vid datorn igen. Ha det bra!♥

Dagens outfit
Shorts: H&M
Linne: Bikbok
Gladiatorskor
Brillor




fastnar inte alls bra på bild idag..

linnet bakifrån. Man ser
att min rygg är alldeless
vit och däruppe röd. Hade
inte detta linne igår, hade
ju ett annat så då vart jag
vit på ryggen haha.!

/ Emeliehellberg


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback