sofiakväll

Idag har jag vart och badat i havet, mulet och kallt var det först .. Men sedan klarnade det upp faktiskt, så jag badade några gånger. Träffade Sofia, Carro, Issa och massa där. Hade faktiskt ganska kul där på stranden, typ kastade sand på Kega så han gick efter mig och massa hemskt. Haha en gång följde han efter mig jag gick typ runt å massa å blabla, men hursomhelst sen sprang jag ner till vattnet, eller i vattnet då och han efter sen när han sprungit 2 meter kanske så stuper han framåt hahahahha fyfan alltså, han gjorde illa sig men det går så när man muckar med mig vetni!

Sen vid halv 3 åkte jag mamma och Acke hem, sedan for jag till stallet och hälsade på lillbäbisen. Red ett litet tag, och imorgon ska jag rida ut med Amanda en sväng. Efter jag ridit åkte jag hem igen, fixade till mig lite sen kom Sofia åkte med mamma, pappa och Acke till busshållplatsen. Efter 7-10 minuters försening så kom bussen som skjutsade oss till birsta.

Shoppade en ljusblå tunika, örhängen, mat och en tröja. Men vet ni vad? Jag tror jag ska såga av mig tån! Jag glömde förihelvete sakerna på bussen påväg hem, smått less eller?!? Jessica ringde till bussgrejset för glömda saker också men det var öppet från 8-16 störande! Så mamma ska ringa imorgon klockan 8 och kolla om det finns kvar, hoppas att ingen tagit det bara ... Så om det är kvar så ska vi väll hämta det imorgon.

Ja men efter Birsta stack vi hem till Sofia och greja på, sen cyklade vi till macken köpte godis, chips och hyrde film. Så nu har vi myskväll, har levande ljus på bordet, chips, godis, dator, tv och en liten mobil det är det som gör susen. Ha det bra!♥

kommer bilder på myskvällen imorgon!

/ Emeliehellberg

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback