hoppträning

Hopptränade ju för Nina idag som jag skrev förrut, gick helt super han var skitfin. Jag fick till det idag alltså! Bästa gången av någonsin jag har hoppat med honom, han var så fin fick honom att lugna ner sig och inte bara rusa mot hindrena. Finaste pojken man har alltså?!? Det lär bli träning nästa vecka också, då tränar jag ensam så jag hoppas det går lika bra.

Ja hursomhelst har jag döö tråkigt, så om någon vill hitta på ngt eller så skriiiv, inte för att ni kommer göra det men vafan.. Imorgon ska jag vara med Sofia ett tag för vid 2 ska hon till sin farmor och farfar. Sen vet jag inte riktigt vad som händer får se, ska iallafall till stallet imorgon såklart skritta och trava lite barbacka med grimskaft runt halsen också. Nu har han lärt sig att lyfta på hoven när jag petar uppe vid benet och säger, "hoven" så gör han det, jag hoppas att han kommer kunna buga innan sommaren är slut iallafall. Men ni får ha det bra!♥





Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback