himlabadet

Idag har jag vare och ridit bäbisen. Åkte dit och mockade väntade lite på Amanda sen gjorde jag klar Fabian för en liten uteritt hehe. Vi red inte så jätte jätte långt för mamma skulle komma och hämta mig efter hon slutat, hon slutade typ halv 3. Hon kom kanske vid 3 tiden? Men efter det så åkte jag hem och käkade i mig en billys och lite sallad sen åkte vi och hämtade Julia. Sedan bar det av till himlabadet. Var där vid kvar över 4 eller ngt. Klev upp ur badet kvart i 8. Det var väll okej bad, men det är ganska dyrt inte riktigt värt pengarna faktiskt. Åkte alla rutchekanor vettu, jag och Julia är ju bäst haha! Ne men jag åkte turbo en gång fyfan säger jag bara, först gick det typ ner sen åt sidan, alltså jag kollade typ inte haha jag låg och blundade, och det värsta var när man kom ner åherregud vad ont det gjorde, ögonen och näsan. Fick fetaste kallsupen och sen ögonen gjorde jävligt ont, nästa gång jag åker den tänker jag hålla för näsan ögonen och huvudet. Usch åkte bara den 1 gång. Jag tycker det är bättre på paradisbadet endå, det är mycket större där och det finns mer rutchekanor där! Ja och gissa vart jag sitter nu? I soffan såklart och svullar i mig godis, vad är bättre än godis? Ni kommer få se en urgullig bild på en av kattungarna hos Hedlund fyfan vad söta dom är alltså. Dom ser typ lika dana ut, bara att en av dom är lite mindre och litelite ljusare, och mindre svart på ryggen och den andra är större litelite mörkare och mörkare på ryggen. Skitsöta är dom, den minsta är gosigast och den största busigast! Jag tror att dessa bilder är på den lite större, inte helt säker men jag tror det. Ha det bra!♥




sötis, men inte bästa kvalitén för det är knäppt med mobil!

/ Emeliehellberg

Kommentarer
Hanna

Söööt kisse!!



Blogg: http://www.NaturensGava.bloggplatsen.se
2010-07-01 @ 21:51:32
Emelie

Hihi ja visst är den? Hur söt somhelst :)



Blogg: http://emeliiehellbergg.blogg.se/
2010-07-01 @ 22:32:01




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback