grilla

Idag har jag ju vart på isladan som jag sa, det var väll inte så speciellt kul men .. Ja efter det for jag och pappa till stallet, red på banan idag. Hade lite markarbete, 3 galoppbommar och 4 cavalettibommar, det gick faktiskt ganska bra.

Sedan efter jag ridit for vi till kusinerna där mammas syskon och deras barn var med, kusinerna alltså då. Och vi grillade också. Tog med mig en liten busunge hem också, hon ska sova här.


Imorgon ska jag träna för Nina, och Elvira ska få rida med mig ner, och kanske upp själv och jag håller i honom, om inte hennes bror vill rida Jonathan. Ja bloggar mer imorgon jag har inte orken just nu, vi ska slå på en film och kolla på den så att jag blir trött.. Blir till att kliva upp klockan 10 imorgon med. Sov gott alla ni som inte sover!♥

snygga mamma är också med, hahah hon ser ut som en råtta på bilden hah.






Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback