grilla

Det vart ingen bio Lisa fick inte. Så jag stack och badade med Emma-Lee, Beatrice, Elina och Micke. Sedan efter det cyklade vi hem. Sedan träffades vi typ 2 timmar senare haha segisar som vi är och så skulle vi tillbax och grilla. Vi kanske stack iväg vid halv nio, nio typ. Sedan när vi var där hade alla tagit med sig grejor, jag tog grillkol jag haha. Men såklart hade ingen tändvätska .. Åh haha så vi fick ingen riktig eld, den slocknade typ eller glödde bara sen. Men vi åt kall korv istället och fikade å hade mysigt. Men sen fick jag, Elina och Bea för oss att vi skulle bada!?! Det var asskönt i vattnet! Ja men vi badade en stund sen vare några gubbar på bryggan snett mittemot oss som typ pekade på oss sa Micke? Sen började dom gå mot oss, och jag fick panik som fan och flög upp ur vattnet och slängde på mig tjocktröjan.. Jag hade jeans så skulle nog inte gå så bra om jag tog på mig dom. Sen bara gick dom förbi oss när vi hade gått till grillplatsen? Sen badade vi igen också. När vi kom upp var det världens eld vettu, haha när vi skulle hem drygt.. Men sedan cyklade vi hem och nu är jag hemma då.. Cyklade hem vid 11. Ja nu ska jag väll kolla lite till på datorn sen lägga mig i soffan och sova kanske. Vi hörs imorgon lägger upp bilder sen badet om Emma-Lee skickar dom till mig! Ni får nöja er med en annan nu.
God natt!♥



/ Emeliehellberg


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback