fabian

Har inte gjort så mycket idag, vart på stallet bara.

Har inte kunnat ridit i helgen eftersom han hade tappat en sko, så jag skrittade bara en dag och travade några steg. Red i grimma och grimskaft och hade ett grimskaft runt halsen också, sen tog vi bort allt utom repet och det gick jättebra, han skötte sig fint så jag ska börja rida lite så också.

Men iallafall idag så gjorde ja iordning honom, knäppte lite kort också. Han fick ha sina fina vita lindor idag också, fast dom är lite långa men skit samma. Gick faktiskt jättebra, har fått nya gummityglar också,  dom é skitbra kan jag säga er. Red ett litet dressyrpass med mest trav, gjorde dressyrprogrammet en gång, hehe jag gjorde lite fel här och där men de e lugnttt! Han var jättefin idag iallafall så det nöjer jag mig med faktiskt.

Imorgon ska jag vara med Jenniefer, ska köra lite agility med Tibbe och Ellie! ( Tibbe är mormor och morfars hund, Ellie Jenniefers ) Får väll se hur det går, haha Tibbe lär ju inte hoppa så mycket men nä jag ska fanimej muta över honom med godis hoh. Sen ska Ellie och Tibbe få leka lite med varandra också, så det lär ju bli bra.
Sen mot kvällen får vi se hur det blir .. Kanske lyckas lura med mig Jenniefer hem så hon sover här. Men ni får ha det så bra!♥











/ Emeliehellberg


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback