birsta

Har vart på birsta nu med älsklingsSofia. Gick runt i massa butiker också, det är fan as mycket rea där.. Superbra, men jag köpte typ inget.. Det enda jag köpte var ett par snygga örhängen. Önskar att jag var rik och kunde köpa allt jag ville ha, skönt det skulle vara .. Köpa för några tusen varje gång man var där, kanske hur bra som helst. Men vi åt iallafall på Mc Donalds, i love it. Älskar Mc Donalds mat, det är så jävla gott .. Tjockis jag.

Nu ska jag strax åka till stallet och rida Fabbe. Ska ju hoppa lite gymnastik som jag sa, och lite balans för mig typ släppa tyglarna i studdsen. Vi får väll se hur det går med det, kanske druttar i backen också vemvet? Haha nej jag ska ta det lungt faktiskt. Bästa Sofia följer med också, kommer bli bra.. Hon kommer nog sova här inatt, och vi ska ha det mysigt hihi, typ kanske kolla på film äta chips och dipp å lite annat nämner inga detaljer över ringningen som vi kommer göra hahahaha. Ha en bra eftermiddag! ♥

Dagens köp
Örhängen Ginatricot
Happy meal Mc Donalds
Mac flurry marräng swiss Mc Donalds


ignorera min snygga röda duSYNSab tröja, haha den rider jag i ska till stallet nu.

Örhängerna jag köpte!

/ Emeliehellberg

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback