birsta

Idag for vi till havet igen på morgonen, men vi var inte där så länge för det var fan kallt. Åkte hem med Sofia igen vid halv två ungefär, eller något. Sedan efter en stund kom mamma och hämtade mig, så bytte jag om också, sedan kom Sofia och hämtade mig.

For till birsta shoppade litegranna och åt storstrips, vitlöksdipp och en kall liten cola. Sitter nu hemma i den berömda soffan som fått vart med i text så många gånger haha.. Ska snart åka till farmor och farfar, för farmor fyller år så vi ska väll gratta henne och fika gott fika också. Sedan efter det ska vi hem, byta om och hämta upp Sofia sedan till stallet. Sofia ska få testa rida Fabian idag, får se hur det går, hoppas det går bra då. Sofia ska ta hand om Fabian när vi åker till Stockholm nu på torsdag tills söndag. Känns inge kul att åka ifrån min lilla älskling igen. Var ju borta förra helgen också, men han får det nog bra när Sofia tar hand om honom. Sofia sover nog här sedan då ska vi hitta på något kul, kanske blir att traska sig mot macken ett tag och chilla lite på sibylla haha.. Vem vet. Vi hörs sedan, Ha det bra!♥

Dagens shopping
Baseball kofta 249 kr
Två enaxlade ( linnen 19:50 kr st ) 38 kr
Nagellack turkost 25 kr
Strips, dipp och dricka 35 kr
Två tuggummin jenka, shake 2 kr

skrattretande dålig kvalité.






/ Emeliehellberg

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback